اتوبار و باربری شیخ بهایی - باربری تهران

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در شیخ بهایی

اتوبار و باربری شیخ بهایی - باربری تهران

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در شیخ بهایی

حمل و نقل شبانه روزی با باربری گیشا

منطقه گیشا از مناطق تهران است گیشا دارای یک باربری تک و اولین باربری در گیشا می باشد که این منطقه باربری پر سابقه ترین باربری در تهران می باشد که دارای یک شرکت رسمی از اتحادیه دولتی در تهران می باشد باربری و اتوبار گیشا دارای بیمه های آتش سوزی ، خسارات ، ضرب و خورد شدگی و ... می باشد که با کمترین هزینه برای بیمه کل خسارات ناشی از اتفاقات در هنگام حمل بار به مشتریان عزیز داده می شود در باربری گیشا به صورت شبانه روزی و آنلاینی در هر ساعت از روز می تواند آن را رزرو کرد باربری گیشا دارای کامیونت و کامیون ها است ونیسان های بزرگ و کوچک می باشد که همه آنها به صورت موکت کاری شده و دارای پتو و ضربه گیر جهت محافظت از بار موجو است .
  
بسته بندی حرفه ای با باربری گیشا
اتوبار گیشا به صورت تمام وقت آنلاینی دارای کارگر های ورزیده جهت حمل بار وسایل سنگین از قبیل : ساید بای ساید ، پیانو ، گاوصندق ، شیشه های 12 نفره و ... می باشد چون جابجایی وسایل سنگین دارای مهارت زیاد در هنگام حمل می خواهد تا وسایل بدون هیچ خط و خشی جابجا شود و ما در اتوبار گیشا این امکان را به شما می دهیم که بدون هیچ خط و خشی جابجا شود و ما در اتوبار گیشا این امکان را به شما می دهیم که بدون خسارت در حمل بار با خیال راحت وسایل ها را به مقصد برسانیم.
اتوبار با ارائه گزینه های متعدد بسته بندی و ارائه بهترین سرویس های جابجایی و با دارا بودن کاربلد ترین کارگران فعال با دارا بودن سابقه کار در چنین سال پیاپی توانسته بر قله های ترقی را در صنعت باربری و جابجایی بر گردن پیموده و با استراتژی های جدی گامی بلند تر به آینده بردارد مدیریت چنین باربری برعهده ریاستی مقتدر بوده که با برنامه ریزی دقیق و تقسیم کار عادلانه بین تیم مربوطه رضایتمندی آن ها را جلب کرده و همین امر باعث شده تک تک افرادی که در این باربری کار می کنند با جون دل به کار پرداخته تا با تلاش و پشتکار خود موفقیت هایی را به این باربری هدیه نمایند. اتوبار باربری گیشا به صورت تمام وقت آنلاینی دارای تقسیم بندی از قبیل کارتن های حمل مواد یخ زده ( دارای آسایش کم نظیر و خدمات ظریف و ماندگار ) و کارتن های حمل یخچال لباس شویی و لوازم شکستنی آشپزخانه و .... می باشد که یک بسته بندی خیلی دقیق با کارگران مخصوص بسته بندی باربری گیشا ارائه مشتریان گیشا می گردد.اتوبار و باربری گیشا دارای مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز می دهد .